Hemtenta utan word?

Har kommit på att vi inte har word här hemma.
Vi har 5datorer i hushållet, den som jag sitter vid nu är pappas spelialbyggda speldator,sen har vi min brors dator vars skärm en 42tums tv och är typ aldrig ledig. Vår "familjedator" är pajj efter pappa bombaderat den med spel, därav denna nya dator för syftet. Den enda dator som håller måttet är mammas laptop som hon måste ha med sig till jobbet varje dag vilket innebär minimal tid för mig att plugga.

Som en räddande ängel så hörde Jenny av sig och ville låna ut sin lägenhet i Majorna över helgen. Med det menar hon att hon gärna lånar ut interiör som dator och två katter som part of the deal;)
Win Win tycker jag...  får sitta någolunda ostört iaf, då hennes Lödde-Kät sällan respekterar att man inte bara kan klättra på folk och använda dem som språngbräda hur som helst.


Ikväll myser vi Lödde

Annars känns det ungefär som förra året vid den här tiden...suck
Mina tankar den 16 december förra året + kommentarer från Svampbob;)

Kom för övrigt hem vid 02.00-tiden från jobbet... känner mig så mör i kroppen just nu. Jag är inte van vid kroppsarbete. Men nu har jag MASSA julbord inbokade, så det blir bra med pengar till Thailand och med allt springande kanske ett eller två kilo mindre;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0