En miljard saker....

....jag heldre skulle göra än denna hem-tentan...

Suck* så Jävla TRÅKIGT!!!

Tror jag har läst genom frågorna typ varannan timme i sen i förrgår.
och varje gång dör jag lite innombords...


Jag har så jävla mkt annat att göra känns det som... Skulle nog vart bättre om man kunnat göra som de andra å stanna kvar i Lish å gjort klart skiten....

Just nu e det bara jobb, vänner, julklappshetts, julbestyr och fest fest fest som mitt intresse fastnar för....


IM NO PLUGGHÄST!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie Svampbob Lillbitch Karlsson

Inte direkt någon plugghäst jag heller.. Men tagit mig igenom fråga 1 nu! vet du vad?? DET TOG 12 TIMMAR!

2009-12-17 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0