Paus avslutad

Då va det dax att damma av bloggen igen!


Nu är våren påväg till Perth, efter två veckor med enbart regn så skiner solen och lyser upp min lediga dag! Har redan hunnit med gymmet och efter att jag kommit hem har jag suttit en bra stund på baksidan och bara njutit i det fina vädret! Känner att jag bara vill ner till standen, kan inte vänta! Men lite varmare får det allt bli i vattnet först!



Tänkte att jag skulle göra nått fint av dessa flaskor som Troy tog med hem från jobbet. Han jobbar just nu mitt inne i centrala Perth och gräver i marken moch hittade då dessa, måste vara väldigt gamla, man ser på glaset att dom är hand gjorda.

Först på schemat blire städning, och en låång shoppinglista skall skrivas, nödvändigt ont.



Tja rå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0