TMX

Denna veckan måste jag allt klappa mig själv på axeln...

Tis; PT med Andrew, ben,ben,ben (har fortfarande ont i hela låren och röven!) 1tim

Ons; Träna själv mage och armar lite kondition med...1tim 30min

Igår; Xbodyworkspass core 30min

Idag; TMX pass.... ny träningsform, man har typ en pinne som sitter i ett gummiband och så ska man göra olika rörelser som typ paddla, ro, kasta fiskespö, hugga trä eller slå hockeypuck (se bilden nedan) 45min

Just nu e Camilla och jag döda, har bara en arbetsdag och Erins födelsedagsmiddag kvar .... hur ska man orka?

Haft svinont i nedre delen av ryggen med, visste inte om det va träningen eller om jag lyft fel på jobbet men det va som värst igår, sluta med att Troy fick köra mig till en kinesmassör igårkväll .... guuud att jag inte dog när hon körde sina armbågar i min ryggrad om och om igen...smärta!!!! skrek rakt ut vid flera tillfällen, men det hjälpte! Idag mår musklerna bra igen;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0