The Kooks

När jag jobba i Aya Napa 2006 fick Kim (tjejen jag jobba med) en cd skiva av en kille hon träffade... Det va The Kooks album inside in / inside out, och guuud va vi spelade sönder den skivan! "do u want to see the world" va absolut favoriten de året... försökte tvångsmata folket där hemma med The Kooks men ingen nappa riktigt. Tro min förvåning när jag hittade just detta album då jag lånade min nya flörts ipod på NZ! De visade sig vara Troys favoritband. Vi låg många kvällar i Troys rum med the kooks på i bakgrunden och pratade om allt mellan himel och jord. Såg en annons i tidningen härrom veckan att The kooks skulle spela i fremantle här i perth och va snabb att skicka ett mess till troy ....som sedan överaska mig på min födelsedag med biljetter!

Igår va lyckan total...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0