Two weeks uppdate;)

Heeeeej! Sist jag skrev hade jag en killer outfit på gång för vår inflyttningsfest… och såhär blev den!!
 
Dubbel bomull, sitter som gjuten måste jag erkänna, och kom över den väldigt billigt med, vilket inte e dumt. Till detta, nya skor och halsband;)
 
Inflyttningsfesten va en succé och vi körde singstar med allt från Nick Borgen till sjung med diseny och Haaavet e djuuupt!!!! Efter blev det utgång på mustang.
 
 
 
Dagen efter så drog vi ner till stranden, men de första två timmarna gick till att lyssna på et öronbedövande alarmljud som varnade för hajjar, så inget dopp på en stund. Ljudet va typ det sista jag ville höra den morgonen.. haha att jag inte dog.
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen rullade veckan på och det blev åter helg och Australiaday, nationaldagen. Vi blev inbjudna till Emelies syster igen och åt känguru, det va grymt gott måste jag erkänna.
 
 
 
Sen blev det spelet Kampen mellan könen, Troy och Mattias piska oss rejält, och då va vi ändå 4 mot 2½ män;) Sen bar det sig ut i natten igen.. Mustang va destinationen, men vi tog en liten runda på en bar brevid men de va inge liv där, mustang e bäst helt enkelt;)
 
 
Nu är det Torsdagen efter och jag är äntligen människa igen haha.. Under min recovery har jag och Troy börjat att kolla på Dexter, Troy är helt fast… jag e inte helt övertygad riktigt ännu;)
 
 
Igår firade vi två år tillsammans, därför överaskade Troy mig genom att jobba över, han hade glömt … typiskt killar!!!
 
 
I övrigt mår våra tomater, paprikor och passionsfrukt väldigt bra;)
 
Imorgon får vi min gamla kollega Jennie som gäst i vårt hus, sen dyker nog Alex och Emelie upp igen på Lördagen… Fullt hus med andra ord. På Måndagen har Linn överraskat mig men utflykt, jag vet inte mer än att jag ska ha solskydd och solglasögon med mig… men jag behöver komma ut och göra nått så e jättenyfiken!!!!
 
 
Något minde kul är att vi har husbesiktning på tisdag nästa vecka, asså det e så jävla kränkande att dom gör sånt!! I Sverige hade det aldrig vart tillåtet för fastighetsskötaren att gå husesyn var 6e vecka och fota lägenheten och kolla att man håller ordning ect… fy säger jag!! Måste gömma katten med för det får vi ju inte ha egentligen haha, men Olivias kompis har som tur e ställt upp som kattvakt;)
 
 
Jaja Ha det bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0