Ensam hemma

Det är nu tidig morgon, har lämnat Troy på jobb inne i stan och har för första gången huset för mig själv. Det låter konstigt men att få vara själv är numer något av en lyx måste jag säga. Självklart för att man e ledig så regnar det med...vart är rättvisan där lixom?!
 
Ska ta mig till Good Sammys och Salvos sen, två typ loppiskedijor eller ah typ som erikshjälpen och myrorna, här finns det verkligen överallt, men har inte besökt våra närmaste här än så det är lite spännande. Idag e jag ute efter en kaffeburk gärna med machande socker och te med... får se vad jag hittar. IKEA gör reklam i varje kanal varannan minut om deras REA som slutar snart så blir nog en liiiiten liten tur där med... säg inget till Troy bara, då blir han tokig på mig;) 
 
 
 
...Troy dansar varje gång han ser reklamen haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0