Emelie är här !!!

igår kom Emelie och hennes kusin Alexandra hit. Emelies syster Johanna flyttade hit i Augusti så Emelie hälsar på henne... och lite mig med;)

Va och hälsa dom välkomna hemma hos Johanna som lagat grymt good mat. Hon hade även bakat kanelbullar och fast hon inte tyckte dom va bra så tyckte jag det va det bästa på länge ;) Blev inga bilder för glömde stänga av gps en på mobilen så mina batterier dog:(

Idag skulle dom iväg till stranden och IKEA tror jag... Fan! Just nu känner jag inte för att jobba alls! ...och idag jobbar jag till 19.00 *suck*


Tur att jag gjort världens starkaste svalkaste frappen för att trösta mig själv ;) Ångrar inte en sekund att jag köpte min milkshake vispmaskin haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0