beeeend beeend beeend!

Igår drog vi ut spikarna, det va riktigt läskigt, men dom hade rätt, det gjorde faktiskt inte alls ont. Men det va fruktansvärt obehagligt måste jag säga. Sedan fick jag röntga tummen för att se att inget va brutet längre, och de va de inte. Trodde jag skulle kunna böja tummen som vanligt direkt efter men det kan jag tydligt inte, tummen va stel som en pinne och gick inte att rubba. Efter en halvtimmes handterapi med en specialit som värmder och vis hur jag skulle träna den lyckades jag böja den i en 5graders vinkel, vilket typ är ingenting. Kanske är det 10grader nu, men fortfarande långt från 90grader, så ska tillbaka till handterapin på fredag igen. Måste göra övningar varje vaken timma i 5 min... gör vansinningt ont nu men antar att det blir bättre.
Böjer tummen på handterapin under en varm vetekudde... aj aj aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0