When technic fails...

..Jag blir galen pa att allt bara strular sig med natet har och all teknik verkar bara falla samman (las foregaende inlagg)
Men nu e jag har och uppdaterar igen!
Har inte lyckats hitta till gymmet an, hela tiden massa oforutsagbara kostnader som kommer emellan, nu senast Troys svenskakurs som kostar $180 + $86 for kursboken, det bade suger och e gott att fa in lon en gang i veckan.


...och till er som trodde jag skaffat jobb sa va det Troys lon jag talade om:) jag letar fortfarande efter ett, har knapat ihop ett snyggt CV och skickar for fullt. Men det e svart nar man bara kan jobba i 6manader som mest for samma arbetsgivare, ingen bra investering for dem kanske. For att kunna jobba pa restaurang va man tvungen att ga en onlinekurs for ansvarsfull alcoholhantering (RSA) for $49. Sa har gjort detta med. Troy Gjorde nan san sakerhetsgrej med igarkvall. Typ en miljard slideshoots man ska lasa pa och sen typ 40idiotfragor varav 5 ar svara vilket gor att man maste lasa pa... typiskt..


Men har stadat som aldrig forr i denna trisstes med hundarna pa slaptag varje morgon vid 06.00 tiden. Kanner mig som en riktig hemmafru nu med middagen serverad kl 16.15 varje dag... Gaaah!




Appropa traning....
Provat ett nytt "piller" som ska oka amnesomsattningen, energin och fokus samt matta hungerkanslor. Maste saga att det funkar grymt bra, jag har sa mkt energi och far massor gjort pa dagarna, far nastan samma fokus som nar jag tar min ADHD medicin vilket e forvanandsvart, kanner hur framforallt  min mage bara forsvinner, men mattade hungerkanslor... njaaae.. :)

(For er som vill lasa pa forpackningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0