The best sauce....

En ny vecka har börjat! Går runt och väntar på att mitt skattenummer skall komma så man kan söka ett jobb.
Även om det är väldigt mysigt att vara här hemma med Kat och lilla Akira så vill man ha något att göra med.
Rhys ligger hemma och är sjuk, stackarn. Men Troy har fått låna hans bil så det betyder att han kommer hem tidigare idag iaf.
I vanliga fall brukar Rhys köra Troy till jobbet vid 5tiden på morgonen och sen tar han tåget hem på eftermiddagen.
Ska ordna mitt Internationella körkort online så fort vi får pengar så jag kan börja köra Troy sen, eller ah iaf ha möjligheten att köra.
Snart åker de alla till Nya Zeeland för att hälsa på Troys och Rhys föräldrar i en månad, måste ha ett jobb innan känner jag så man inte bara sitter här ensam.
Helgen va annars väldigt trevlig, hälsade på Jack och Erin, blev en del dricka, alla somna vid 22.00 och kanske va lika bra de haha...
Men kul va det!
En ny vecka har börjat! Går runt och väntar på att mitt skattenummer skall komma så man kan söka ett jobb.
Även om det är väldigt mysigt att vara här hemma med Kat och lilla Akira så vill man ha något att göra med.
Rhys ligger hemma och är sjuk, stackarn. Men Troy har fått låna hans bil så det betyder att han kommer hem tidigare idag iaf.
I vanliga fall brukar Rhys köra Troy till jobbet vid 5tiden på morgonen och sen tar han tåget hem på eftermiddagen. Ska ordna mitt Internationella körkort online så fort vi får pengar så jag kan börja köra Troy sen, eller ah iaf ha möjligheten att köra.
Snart åker de alla till Nya Zeeland för att hälsa på Troys och Rhys föräldrar i en månad, måste ha ett jobb innan känner jag så man inte bara sitter här ensam.
Helgen va annars väldigt trevlig, hälsade på Jack och Erin, blev en del dricka, alla somna vid 22.00 och kanske va lika bra de haha...
Men kul va det!
Erin gjorde världens godaste BBQ sås som vi kände att vi skulle posa med;)
Pojkarna va väldigt glada att se varann igen;)

På söndagsmorgonen tog vi en sväng ner till stranden....
...och käka på ett 50-tals diner...
.... Gott va det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0