Pengar rullar in som det ska

Pengar rullar in som det ska.... det går bra nu.
Första lönen är här och ska gå ner till affären och köpa en supersnygg sportbh,
har kollat runt på dvs träningstillskott och det finns hur mkt som helst ju.
De flesta grejjer är för kvinnor som bara vill bajsa ut sitt fett och gå ner i vikt och jag vill ju ha nått som ökar prestationen, ger energi och ökar matsmältningen.
Trodde jag såg något sådant härromdagen i pillerdjungeln dock.. Nästa vecka blir det gymmet! Så taggad!
.... det går bra nu.
Första lönen är här och ska gå ner till affären och köpa en supersnygg sportbh,
har kollat runt på dvs träningstillskott och det finns hur mkt som helst ju.
De flesta grejjer är för kvinnor som bara vill bajsa ut sitt fett och gå ner i vikt och jag vill ju ha nått som ökar prestationen, ger energi och ökar matsmältningen.
Trodde jag såg något sådant härromdagen i pillerdjungeln dock..

Jag joggar på! Nästa vecka blir det gymmet! Så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0