Hoppas ni fryser ;)

Ännu en dag i hettan.... det är då inte mycket man pallar med att göra när det är så jäkla varmt ute...
Men fått in en rytm i att gå upp tidigt -sova mitt på dan -va ute efter solnedgång.. Igår städade jag verandan,
lekte med vattenslangen i timmar kändes det som... stackars hundarna fick bada dom med.. va på världens största shoppingcenter igår,
han inte med allt så jag och Kat ska tillbaka idag .... utan pojkarna så vi får kolla på allt ifred! Troy och Rhys e fan lika duktiga på att strssa på i affärerna.
Cotton on here i come;)
Ännu en dag i hettan.... det är då inte mycket man pallar med att göra när det är så jäkla varmt ute...
Men fått in en rytm i att gå upp tidigt -sova mitt på dan -va ute efter solnedgång.. Igår städade jag verandan,
lekte med vattenslangen i timmar kändes det som... stackars hundarna fick bada dom med.. va på världens största shoppingcenter igår,
han inte med allt så jag och Kat ska tillbaka idag .... utan pojkarna så vi får kolla på allt ifred! Troy och Rhys e fan lika duktiga på att strssa på i affärerna.
Cotton on here i come;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0