För det e ingen vanlig dag!!

För det e Ciccis födelsedag, hurra hurra hurra!!!!
Vill börja dagens inlägg med att gratta min fina vän som blir 25år idag! Imorgon är det fest har jag hört;) Hoppas alla får grymt kul och att ingen får för sig att kolla på melodifestivalen!

Har typ sovit bort halva dan idag, men igår va jag och Kat och handlade en rosa tvättkorg och en liten liten hawaii/glitter/shiny/bast -ish kjol... Så vi bestämde oss för att ha en liten fotosesion men Akira förut.
Resultatet blev väldigt sött tycker jag.
Imogon är det lördag och Troy är ledig, så förhoppningsvis så kan vi hitta på nått kul då, han har vart så trött av att jobba så hårt i värmen att han deckat så fort han kommit hem, stackarn.

Nu startar jag och Kat fredagen med en drink vi örberedde igår, 
en burk man köper som man bara häller i lite sprit i och ställer i frysen över natten, yum yum!!
SKÅL! ....å ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0