Nytt år... nytt nytt nytt!!!!

Jag e en sån slarver som bara skiter i att updatera alla nära och kära där hemma. Vilket år det har vart, när jag stod där på den där höjden i gamlestan förra året med Jenny och Troy och blickade ut över alla fyverkerier visste jag inte alls va detta året skulle betyda för mig. Vi fyllde alla 25!! Vi flyttade till Australien, Jenny fick underbara max, jag och troy gifte oss ja faaan va det är mkt detta år som varit positivt! Visst har en hel del annat hänt med men ser jag tillbaka på detta om 20år kommer 2012 vara ett bra år då mkt kul hände;)
 
 
Mitt nyårslöfte är om ni inte redan listat ut detta att börja skriva min blogg igen....numer som gift kvinna;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0