Glassbilen!

Idag har varit en riktig slappardag, gårdagen bjöd på häng hemma hos Jack och Erin. Blev en vinare för flickorna och TV tittande, laddar upp lugnt inför min och Erins födelsedag jag fyller den 6e och hon den 14 så nästa vecka kanske det blir lite mer festande.
Väl där började det regna något fruktansvärt och att köra i regnet va inget vi va sugna på då Troys vindrutetorkare e skit och det är rentav livsfarligt att köra på vägarna när det e blött då oljan och skit ligger kvar som en hinna över assfalten (till skillnad från i sverige då vägarna spolas av regn hela tiden... ) Det blev tillslut lite uppehåll och vi lyckades att ta oss hem hela...
En liten glassbil kom utanför oss nyss, den va såååå söt så jag va tvungen att springa in och hämta kameran;)
Jag valde en mjukglass i bägare med babansirapp och krossade nötter och Troy en mjukglass i dubbelstrut doppad i smält chocklad.... mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0