Träna magen med mobilen...

Skaffade en magtränings app till min telefon som visade ett antal olika övningar för magen i ett fem-minutersprogram. Testade detta nu i morse efter min morgonpromenad och jag vet att jag kommer ha vansinnig träningsverk imorgon alternativt i eftermiddag....

Appen heter kort och gott Ab Workout, finns även workouts för andra kroppsdelar i samma serie... Ska nog ta och ladda ner något för rumpan min imorgon;)

Såhär ser appen ut, antar att den bara finns för Android telefoner men finns säkert något liknande för Iphone om man vill testa!




Nu väntar jag på att Troy ska komma hem från jobbet och sätta sig vid datorn så jag kan säga godnatt till han och han kan säga godmorgon till mig.... Verkligen skitkul att ha världens länsta distansförhållande. Krävs verkligen planering med när man jobbar båda två och har 10timmars tidsskillnad. Men om 48dagar e han här! Läntar så förbannat efter han!

Sen bär det av till praktiken i Mölnlycke med Sarah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0