Tänker aldrig spy mer....

Har dragit mig för att ta upp detta, några av er vet redan om detta lilla problem jag har. Vill passa på att varna känsliga läsare...

När jag spyr händer något med mig... och av nån anledning har detta bara eskalerat det senaste åren. Ibörjan såg jag inte sambandet men på senare tid har det gått upp för mig. Jag förvandlas till något som mer skulle passat i "the vampire diarys"...

Jag tar i så fruktansvärt när jag hulkar att jag spräcker blodkärlen kring mina ögon...

I början var det inte så farligt....


....från efter nån fest nån gång förra påsken -ish



efter (OBS!) 1öl på Viktoria....








...efter utekvällen med Angelica förra helgen.

Eftersom de första "symtomen" uppstår ca 1timme efter så får jag väldigt brottom hem....
(Med andra ord så va det därför jag försvann så hastigt Angelica)


Vill inte veta hur jag ser ut nästa gång....detta får aldrig hända igen!!!
Detta tar fanimej bakfylleångersen till en helt ny nivå!!!


Det va dagens biktning det;)

Kommentarer
Postat av: Erik

vafför drikker du tills du spyr varje gång, om du vet att deta hender... vet du inte vart din grens går?

2011-05-30 @ 12:12:25
Postat av: Sarah

Haha go stavning den där Erik har :D

2011-05-30 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0