Nya fynd

Idag var jag, Sarah och Linn i Högsbo och shoppade.
Blev först en tur på Bolagret, aldrig varit där innan men nu ...älska älska älska!
Sen efter mycket om och men hittade vi tillslut till Reningsborg, loppis!

Blev en del fynd, har fotat lite;)



En ny korgmöbel, Reningsborg 35kr
En bricka/kakfat i plast med orientaliskt mönster, Reningsborg 10kr
Turkos vas, Bolagret 45kr
6st Förgyllda kaffekoppsfat, Reningsborg 10kr/st


Virkat(?!) draperi, Reningsborg 25kr 


Prickig vaxduk, Ica Maxi 25kr


Köpte även en vit klädhängare, en gardinstång, ännu en gardin till sovrummet och ett USB utag till bilen.


Efter shoppingturen hängde Sarah med mig på min dagliga runda, tyvärr va vi ganska hungriga bägge två och hade köpt laxpasta som stod och vänta hemma som motivation;)


Men nu ska jag nana, stor dag imorgon... ryktas att en viss Svampbob kommer till stan... kan bli farligt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0