Ma ma ma ma....

Shit vilken fin helg man haft!
Sophies besök var mycket efterlängtat och uppskattat. Blev en fredagskväll på Liseberg tillsammans med Kim och Kimm;) Sedan hann vi med ytterligare en loppis på lördagen där vi hittade de där smala 50tals skåpet jag sucktat efter. Sophies teckniska kunskaper kom väl till pass när hon grejja en ny sladd till min snygga snygga lampa och fick den på plats i taket, tänk vilken tur jag har:)

Fick även två jättefina födelsedagspressenter i efterskott;

 
Håkans senaste skiva och en väska med pinup motiv;)
U know me to well....


Glad Sophie i bäddsoffan....!


Sophie "steker" på torsdagskvällen;)



Fin fina möbeln! Kommer passa perfekt med en platt tv på den;)



Om det är något jag gjort denna helg så är det att jag ätit fruktansvärt gott.... raklett, fettushinipasta, pizza och nyss så var mor och far här på viltskavspanna. Mumma!

Får även passa på att säga hur fin mamma jag har nu när det är morsdag och allt. Idag kom hon med en underbar söt första hjälpen låda (röd med vita prickar) och prickiga servetter till mig. Sen hade dem hitta skurredskap och en papperkorg till mig när dem var i ullared igår.... så nu får jag uppdatera min vill ha lista igen;


Gardinstång, ej svart
Toalettrulle förvarare
Klädbetjänt/hängare

Stor sänglåda på hjul
Smalt skåp på ben djup 20-30cm, helst vitt eller teak.
Uppläggningsfat
Termos, gärna "TV kanna" i korg
Kaffekittel emaljerad
Papperskorg med pedal
Badrumsvåg, gärna gammal färgglad och kromad
Drapperityg
Kuddtyg / fodral
Förvaringsboxar/korgar
Brödrost
Platt tv
Bäddsoffa
Durkslag


Tack alla för en riktigt fin helg!
Hoppas på en lika fin vecka......


PS. Fick tillbaka mitt Körkort idag med snyggvebilden;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0