Hej Erik!

Fick en kommentar angående mitt föregående inlägg från en "Erik".
Eftersom "Erik" inte angav någon kontaktinfo så väljer jag att svara på "Eriks" kommentar här istället.



Kommentaren;

"vafför drikker du tills du spyr varje gång,
om du vet att deta hender... vet du inte vart din grens går?"

För det första "Erik";
"Varför" stavas med ett r och ett f

För det andra "Erik";
"Dricker" stavas med ck

För det tredje "Erik";
"Detta" stavas med två t

För det fjärde "Erik";
"Händer" stavas med ett ä och inte med ett e

...och för det femte "Erik";
"Gräns" stavas med ett ä








Men för att svara på själva frågan eller ah frågorna;



1. vafför drikker du tills du spyr varje gång,
om du vet att deta hender...?

SVAR:
Eftersom mina spyor är helt opålitliga och likaväl kan komma efter en eller sju öl så är det inte helt enkelt att förutse exakt när jag ska sluta. Förresten så dricker jag i många fall även efter jag har spytt så att påstå att jag dricker tills jag spyr vore långt ifrån sanningen....




2. vet du inte vart din grens går?

SVAR:
Jag brukar se min gräns som målet....
och man kan ju inte vinna om man inte traskar över den, eller?




Nu har jag en fråga till dig?!
Varför heter alla ...hmmm hur ska jag utrycka mig
...mindre smarta personer jag känner just  Erik ?!










Nästa gång du kommenterar någon, för i helvete stava rätt!!!
Du ger mig sekundär ångest, skitpinsamt att kritisera andra när man stavar som en jävla kratta. Även om din kommentar har en poäng så är det fullständigt omöjligt att ta dig på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0