Ensam helg...

Fredag igen... den här veckan gick så fort. Jag och Sarah har under veckan gjort en uppföljning och utvärdering utav lördagens vårmarknad i Mälnlycke centrum. Min duktiga kusin Kenneth var anställd till att fota under marknaden så har nu fått massa härliga kort av honom att lägga upp på föreningens facebook sida, vilket visat sig vart väldigt uppskattat. Igår fick vi besök av vår skolas rektor så var det storfika med kaffe och kakor.


Sen har jag och Sarah varit ute och lämnat igen en ballongpump vi lånade i Kungsbacka och då passade vi på att luncha på IKEA på hemvägen.

51kr och hur gott som helst, fan vad jag älskar IKEA. Fick även en rabattkupong för att jag va nån hm hhhm -te kund eller nått så äger nu 6st champangeglas som jag endast betalat 14spänn för...


Sara blir oxå lycklig av IKEA...;)

Någonting ni inte visste är at varje morgon när jag hämtar upp Sarah spelar jag en ny artist eller ev tema påväg till jobbet. Har givit mig fasen på att vara lite bättre än nån radiohora som bara lyssnar på det hon blir serverad och faktist tagit mig tid att lyssna igenom en hel drös med aktuella artisters album och faktist upptäckt massa ny musik. En av dessa nya låt favoriter är Din mamma - Oskar Lindros, vilket är en låt som jag snart lyssnat sönder helt men jag tycker baa den e såååå bra haha. (Sarah tycker inte om denna låt obs! även om hon gått och nynnat på den hela veckan...) Så efter att "plågat" Sarah med denna låt hela tisdagen bestämde jag mig för att låta Sarah få bestämma spotifylistan på onsdagar så nu har hon skapat Sarahs LillLördagsLista som jag snällt får anpassa mig efter;)

Klicka här för att prenumerera på Sarahs LillLördagsLista på Spotify
Ska lägga ut en lista med mina nya favoriter med.... blir nästa inlägg!

Nu sitter jag här hemma med tomt kylskåp och ett saldo på 2,98kr och undrar hur jag ska klara mig till på onsdag. Har tryckt i mig en 1/4 dels russinpaket till middag och tänkte ta min vanliga joggingtur i spåret. ÄR något seeg idag eftersom jag sovit i typ två timmar nu precis, så tänkte bara samla ihop mig och få bort smaken av sömn ur käften först. Sen skall resten av kvällen spenderas med min pojkvänn, dock inte på det fredagsmysiga sättet jag vill utan framför datorn på Skype. Börjar tröttna på att hela livet skall styras av att finna tid till att prata med varandra, längtar så till han bara är här men nu e det bara 31dagar kvar, så ska bara ta och bita ihop tills dess och göra det bästa av situationen.



Hoppas alla får en bra helg!, mina flickor e borta med... först tatoobåten och sedan Turkiet... snyft va ensam jag e!!! Tur att Linn e kvar iaf, får gå och umgås lite med henne om hon har tid.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0