Detta har hänt ....i bilder

Måndag
Gaismatch, och gaisfylla, det va onyktert på läktaren...
..... liiiite mitt och Ciccis fel.


Tisdag - Onsdag
Planering inför vårmarknaden.....


Torsdag
Va på Ekonomisk rådgivnins seminarium med Jenny. Efter blev det en bers på Viktoria. Vi fick ett infall att köra dem gamla hederliga sannining konsikvens och jag har aldrig....


Fredag
Linn och jag drog på afterwork, 35spänn för öl/vin/cider pluss Tacobuffet gjorde oss helt varma i hjärtat, fan va vi sparat pengar! Detta firades sedan med pensionärsaktiviteten BINGO i Idrottens bingohall... eftersom vi va nya så fick vi ett startkitt;)



Lördag -Dag
Vårmarknad i mölnlycke centrum... Fint väder, massa folk och jag fick sköta lyckohjulet;)


Lördag -KVÄLL
Efter marknaden drog jag och Sarah på oss Shageroutfitten och Hejjade på Saade, trejdeplatsen firades senare på Exet....


Söndag
Bortamatch Norrköping, lång bussresa, många skratt, en poäng .....helt okej!


Tack alla inblandade för en trevlig vecka! Känns så bra att ha massor och göra som fördriver tiden nu när jag väntar på att min kära ska anlända....

....Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0