Brun utan någon jävla sol?!

Idag är vädret inte riktigt som det ska igen.
Först molnigt, sen störtskur, hagel och nu sol?!

Kan inte direkt påstå att jag har mkt kvar av färgen jag fick på Nya Zeeland. Trodde att jag skulle börja brun i år, hatar verkligen att vara blekfet på stranden!!! Men det lär väl bli så i år med, och kommer synas ännutydligare nu när Jenny och Cicci kommer tebax från turkiet!!!!!

Spana in alla mina brun-utan-sol produkter jag hade hemma och kom fram till att använda brun utan sol e fan ett projekt avsett för två personer. Hur ska man smörja in ryggen om man är helt själv?! tips någon?

Vill icke gärna vara blekfet när min pojkvänn kommer hit!!!
Frågan är bara om det e värt risken att se ut som ett jävla orangemongo?!

Om jag testar idag, så har jag 27 dagar på mig att bli av med färgen igen...


Kanske ett prickigt mönster för mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0