"Must be love, love, love...."

Dax att gora saken offisiell... jag e kar.

Hade vekligen inga planer pa att traffa nagon har nere, men hander det sa gor de bara det och nu har det hant. Brukar ju vara nar man inte letar som dem dyker upp.

Som manga forstar innebar det en del praktiska beskymmer med att bli kar i nagon som bor valdigt langt bort. Tank da andra sidan jorden! Speciellt nu eftersom jag aker hem om 22dagar.

Har ingen mojlighet eller onskan att stanna har i NZ eftersom det inte gar ihop med vad jag vill gora med mitt liv just nu ....men daremot har jag numer en pojkvann (Troy) som inget heldre vill an att folja med mig till Sverige.

Beslutet ar kanske aningen naivt och gor saken valdigt intensivt men just nu haller vi pa med VISUM ansokningar och Biljett och annat praktiskt sa vi ska kunna vara tillsammans i Sverige.

Vi ar fran valdigt olika varldar men vi funkar ihop och tycker om varandra valdigt mycket.
Troy pluggar numer Svenska pa egen hand for att ligga aningen fore sedan nar han kommer till Sverige och borjar studera pa riktigt. Han ar faktiskt riktigt duktig och kommer var och varannan dag och briljerar med nya ord. Eftersom han ar i byggbranshen och gor allt mojligt innom vatten luft och varme sa verkar det inte vara nagra storre problem med arbete salange spraket ar dar.

Just nu haller vi pa att hitta en lagenhet, framst over sommaren till att borja med. Jag kommer hem om 22dagar och Troy kommer nagon gang i juni. Ska ha min praktik i Molnlycke i deras centrumforening over sommaren sa det ska bli jattespannande.

Kommer bli svart att lamna Troy har, men han maste jobba ett tag till och spara pengar. Han ar inte lika inpulsiv som jag som vill ha med han med en gang haha.. men det e bra att vara realistisk ibland med.

Langtar till sommaren i Goteborg och all slakt och vanner. Ser ljust pa framtiden och ar just nu lyckligare an nagonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0