Hemlangtan...

Nar jag vinka av Mikaela igar sa knot det sig i magen pa mig. Visst det e sorgligt att hon maste aka hem och jag kommer sakna vara utekvallar och galenskap. Men nar det gick upp for mig att hon idag/imorgon kommer satta foten i Goteborg
... fy fan... JAG VILL HEM!!!

Har ju vart ute och rest langre perioder tidigare och visst man aker i regel hem till Lindome forst och morsar pa alla men sen e det direkt in till stan varje gang!

...och nar man satter sin fot pa Drottningtorget och hor plinget fran sparvagnarna da de lamnar hallplatsen, i det ogonblicket vet jag att jag ar hemma!




Saknar Linns forfester med noga planerad spellista pa spotify, "dagens drink", tillhorande "kvallens shot" och alltid en flaska bubbel for mkt:P

Saknar Ciccis och mina sentementalsnack nar vi fatt en for mkt och borjar planera vem som ska va gudmor till vems barn och forsoker fordela det hela rattvist mellan "ganget" med forstfodda osv..

Saknar Jennys egna ordsprak och regler som;
"Man pantar aldrig burkar i borjan av manaden"
eller "vi resonerar inte, vi dricker ol"


......Just take me home to the place i belong!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0