Golden bay!

Vi kom ivag till Golden bay tillslut!
Vi gjorde en massor och hinner inte riktigt beratta allt men tankte att jag slanger upp lite bilder:)


besokte en av dem aldra heligaste kallorna....


vattnet var helt kristallklart!


och sa fanns det mysiga stigar...


har bodde vi under natten, jattemysigt!!


bodde nara stranden dar det fanns fina snackor


...och en hund att leka med:)


Besokte Fairwell splitt dagen efter....


...sagan om ringen ....nagon?!


...en laaaaaang vag ner till stranden!


Sophie och Katarina sprang och lekte i vagorna!

\
va ju tvungen attt lata folk veta att man vart har:)


...liksom manga innan mig:)


Gladjeskutt pa stranden efter en kul dag..


At en supegod lunch och cider pa hemvagen...


...jag och anton testade restaurangens gunga:)


...dom hade aven samlat pa sig glomda/trasiga mobiler och gjort ett fint konstverk.




Nu ar jag iaf hemma i Nelson igen!
Tanken va att vi skulle ut och ga pa hajk i typ 4 timmar idag men sa regna det och blaste igen sa vi satt och kolla pa en film i klassrummet istallet. Gor inte sa mkt for kommer anda sitta med sissta arbetet och sedan ska jag fixa for Angelicas fodelsedagsfest ikvall...


Kommer se ut som en snyggare variant av henne ikvall ....tror jag:)

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka härliga platser!Den maten hade jag gärna ätit upp, såg riktigt gott ut!

Ta hand om er ute i vida världen!

2011-03-05 @ 08:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0