Nar katten ar borta....

I fredags lamnade Anton kollektivet och begav sig tillsammans med Jonas ner till; westport. BIG MISSTAKE! Detta firades med en riktigt tjejkvall!

Jag hamna som vanligt som frisor for kvallen och forvandlade Angelicas "strawberry blond" a har till en snygg rockabillyfrisyr ala 50tal, mikaela fick en dos av volym och en dockaktig valpolerad frisyr som passa perfekt till hennes porslinshy.. (sa avundsjuk btw) Kim fick heta sexiga lockar som passa perfekt till den snygga klanningen hon sparat for ett speciellt tillfalle.. och vilket kunde vart battre an tjejkvall?!



Dock sa sporegnade det ute, men detta stoippade oss icke!
Vi drog fram alla plastpasar vi kunde hitta och drog dessa over huvudet!
Jag som skulle ut pa en cigg innan traffade en kille utanfor lagenheten och han tyckte jag va knapp som hade en plastpase pa huvudet men jag forklarade bara att det va "plasticbag friday" i Sverige. Da titta han bara pa mig och sa: sa om jag skulle ga upp till er nu sa kommer alla ha plastpasar... Sjalvklart sa ja! I just den stunden kommer alla tjejer ner med var sin pase pa huvudet och sprang ut i regnet mot krogen!!!


Snodd bild!


Life in plastic its fantastic!!!




Kommentarer
Postat av: sophies paps

Hahahaha we love plastic fridays.

kram

2011-01-31 @ 10:55:36
Postat av: Sophie Karlsson

Hahahaha!

2011-02-01 @ 12:17:40
URL: http://misssophiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Carina

Haha, vilken bra idé. Jag vidarebefordrar till svenskarna. Det verkar både roligare och billigare än paraply!

2011-02-06 @ 11:23:40
Postat av: Carina

2011-02-06 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0