Grillning med ber(g)sfolket!

I forrgar blev det en riktig myskvall uppe pa lockingstreet. Massa skratt och go stamning.. oh lite dricka pa det inte helt fel. Tank att man faktiskt har den turen att kunna grilla... i FEBRUARI!! gar inte ihop i mitt huvud alls..




 Slanger in lite bilder fran ?!lordagens?! grillning i trasket med:




Elin testar... pig in a blanket


Mickan hitta ett roadkill haha:)


Robin propagerar for raksallad!...
alla vet ju att man har bostongurka... end of disskution:)


Marie gillar att grilla!


Efter middagen lyckades Kim fjaska till sig en massage av Henny... satans lyckost!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Therese!

Vilket härligt liv ni har! Äter en massa gott och njuter av värmen, badlivet, vingårdarna och vyerna. Vad mer kan man begära? Kylskåpet var fullt också såg jag! Jag håller mig underrättad fortsättningsvis.

Kul apfilm! :)

En riktigt stor kram från din moster.

2011-02-20 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0