Nolia jord och skog!

Ja då har det gått ett tag, en hel första arbetsvecka är avklarad. Hela veckan har gått till att göra bildspelet inför mässan som vi skulle på i Piteå.

I Torsdags for vi dit och rigga montern och checka in i våra fina stugor vid Pite Havsbad. På kvällen va det Beachparty och då va det bla. 5-kamp med div norränska sporter som "kast med liten palt", skidskytte, älgskytte och lerduve skytte. Tur att jag tränat å skuta på ölburkar bakom huset med pappa hela min uppväxt så va ganska duktig ja;) Sen grillades det helstekt gris som vi åt i ett stort partytält där vi sedan stanna resten av kvällen å drack och lyssna på bandet som spela...och dansa lite.


Undan gubbar!!! här ska skjutas;)



Buffen i partytältet..


Mums mums!!!



På lördagen va det upp tidigt och stå och försöka få med folk i tävlingarna som fanns i montern. Han även med att gå på seminarium å lite annat. Kväller bjöd på schagershow och massa dans... och som jag dansa!! Blev konstant uppbjuden, fan va skoj jag hade!!



Min handledare Karin och en stor maskin;)


SM i stocklyftning...näe men nån tävling med maskiner...


Gick på Therese Albräckssson seminarium


Palt... *ingen kommentar* ..man får ta seden dit man kommer

Kom hem igår kväll och somna nästan med en gång... tar på krafterna detta!
Imorgon e det jobb igen, ska gå genom mitt projekt yttligare.. har en känsla av att denna sommaren kommer bli en av mina absolut bästa!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0