längtar ut i solen

Då sitter man å försöker skriva det sista på hemtentan som ska va inne idag. Löper ändå på smidigare än förväntat. Längtar dock ut i solen, men tar mig ett par pauser emellanåt å lapar åt mig lite sol på altanen.

Igår jobba man från 15.00 till 04.00, men känner mig trotts detta jävligt pigg.

Prata massor med Linn igår med. Haha hon gjorde verkligen min dag igår, drog över på min rast rejält för det va så mkt vi hade å säga varann. Man e ju inte så bra på å höra av sig som man önskar. Men som tur e så vet jag alltid va jag har min babe å hon vet att jag alltid finns när hon behöver det:)

Ska fira min födelsedag tillsammans på torsdag, så söt hon vart som tagit ledigt å allt för min skull med ...eller för att blåvitt spelar kanske:) Längtar som fan efter en kväll med Linn.

Kom in på en perfekt sommardag förra året innan jag for upp till Lidköping, har helt glömt å lägga ut dom bilderna och sen har det inte funnits tillfälle. Men det gör jag nu..;)

Sånna här saker som spontalöl i slottskogen, åka till havet, grilla eller sitt på uteservering med vännerna som jag kommer sakna grymt mkt i sommar när jag kommer vara i Luleå och inte känna någon.


Min fina Linn..:)


Alcohol, Sommar, Slottskogen, Lyssna på Håkan, Vänner... kan man må bättre!?

 
Konstigt folk vi träffa....eller flöjtar! som Linn skulle sagt!


Såhär suddig blir man efter några shotar ukrainsk hembränt!
Ja, vi tävla, Ja, jag förlora JA!, det va en jävligt dum ide!
(...gav mig för övrigt den värsta baksmällan i historien!)


..Såhär avsluta vi förra sommaren.


Men på Torsdag den 6e maj inviger vi den igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0