Kundbesök;)

Igår va man på ett första kundbesök. Alltså där vi spelade in filmen jag skrev om igår.

Gården låg på stormyrberget utanför Piteå och var ett bra exempel på en ''grön pilot'' (därav filmen). Företaget erbjuder sina gäster att bo på lantgård och drivs av en ung jättedriven tjej som heter Maria Hanno.


Medans min handledare blev intervjuad visade Maria mig stugorna som va för uthyrning, stallarna och delade med sig av framtida planer och idéer.

Fick även bekanta mig med djuren som fanns på gården som va allt ifrån en halvdöv hund till påfåglar, och sist men inte minst alla små lamm! Blev helt kär i dem små liven. Maria lyfte upp en som jag fick gosa och pussa på. 



Han va född dan innan min födelsedag och jag fick döpa han. Namnet blev Adonis, för han va såå söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0