Kontoret, -Måndag

Gäsp...

Sitter här och väntar på att snacka igenom lite upplägg kring mitt projektarbete. Vet ju att det verkligen gäller att ha ett tydligt mål och syfte så man inte svävar iväg helt. (som  en viss människa har en tendens att göra precis hela tiden!)

Annars e det en vanlig måndag, jobbade ju i Lördags å festade hela helgen så man e kanske inte så pigg som man önskat. Även dagen innan löning, vilket e seegt, som nyårsafton ungefär.. man väntar på tolvslaget.

Igår skramlade jag och Therese (ja vi heter samma get used to it) ihop 55,50sek för att kunna köpa nödvändiga saker som margarin grädde och cigg... vilket sammanlagt kostade 55,00... men hon i kassan räkna fel så vi tjäna tom 1,50sek ...WIEEEEee!

Margarinet och grädden gick till att baka kladdkaka, sen kom en kompis till Therese förbi... Emma. Med sig hade hon filmen The King eller va den hette.... riktigt störd!

Apropå störda filmer så råkade jag av  misstag halka in på trailern till den nya skräckfilmen "The human centipede" vilket jag nu i efterhand önskar att jag aldrig gjort. Har drömt mardrömmar och haft hemska hjärnspöken hela helgen pga. detta. Så jag vanar er... hade helst levt utan vetskapen om den filmen. Tycker inte ens en sådan borde få göras, med tanke på vilka sjuka mäniskor det finns där ute som vill apa efter.

Therese va lika skärrad hon och det enda sättet vi kunnat hantera detta har vart genom att skatta och skämta om det. Men det e fan knappt att det ens går. Har vart tvungen att kolla intervjuer med "the mind behind the movie" för att på nått sätt få klarhet i varför en sån film görs ....men det har bara gjort mig ännumer äcklad och förbannad.

Nog om den "skiten"... haha


Skriver mer när jag får tid;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0