First day in office



Då sitter man första dagen på kontoret.
Karin har idag visat mig runt och jag har hunnit hälsa på alla som jobbar här. Sen har vi haft fullt upp att hitta en laptop till mig fast nu har vi funnit en, dock va det problem med inloggning. Så har fått ringa datasuporten och som tur var så talade vi "samma språk" dvs göteborska, vilket kanske gjorde att jag inte behövde vänta i 100år på inloggning;)

Var även ute på en shoppingtur och fixa mobilt bredband, jobbtelefon och kontantkort. Så nu har jag fullt upp med att installera dessa saker och se till att allt funkar som det ska. Bara Windows Movie maker som saknas om jag ska göra de där bildspelet.

Karin och jag har oxå hunnit diskutera mitt projektarbete vilket kommer att vara lite av en behovsanalys, men ska förklara mer en annan gång...

OJ OJ...Nu e det en öl som ropar på mig ifrån stan... BYE!

Kommentarer
Postat av: Carina Elmgren

Hej!

Kul att ta del av hur du har det. Du verkar ha det alldeles för bra. Skönt att veta att du trivs. Verkar vara omväxlande, precis som du gillar. Lovar att bli bättre på att kolla din sida.



Kramar mamma

2010-05-12 @ 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0