Va har du för kort i din mobil?

Igår va det plugg hemma hos Sophie. Blir dock inte så mkt pluggande när man e 3tjejer som inte pratat av sig på ett tag. Blev massa tjejsnack i vanlig ordning. Jag som absolut inte brukar bli generad av att prata sex eller kropp å knopp i vanliga fall fann mig själv nersjunken och ihopskruvad med hela kroppen i soffan.

Vad kan va så obekvämt att prata om att jag hamna i fosterställning?

Jo tydligt e det 2 av 3personer som äger intima bilder på sig själv i mobilen... jag är dock inte en av dem..
2 av 3 tyckte heller inte heller det va pinsamt att visa dessa bilder heller och diskutera allt från färg till form.

Och där satt jag... tyst och helt röd med händerna för ansiktet..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är som dig Therese och jag skulle inte visa bilder på fiffi för mina polare heller. Jag vaxar fan folk halva dagarna men någon gräns får de la änna vara.

2010-03-22 @ 18:31:40
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0