Timon min älskling!!!

Igår blev jag så jätteglad när min käre vän Johanna hörde av sig;)
Tydligt så e hon ett stort fan av min blogg,
och tycker jag inte skriver tillräkligt mkt... haha..

Våran vännskap började på gymnasiet då vi gick i samma klass men sedan slutade hon efter första året...snyft. Vi va ganska kassa på att hålla kontakten sen, träffades några gånger men sen när jag tog studenten dog det ut:(

Såg eller hördes knappt på flera år men sen helt plötsligt börja vi snacka på nätet när jag jobba på Rhodos. Vips sa det och så kom hon hela vägen ner till Grekland och vi hade en riktig grymmevecka!!!

Efter det sa vi att vi skulle ses mer när jag kom hem igen
....vilket inte har hänt än.....3år senare.

Vi e riktigt värdelösa vänner känner jag;)

Igår när hon skrev tänkte jag på allt kul vi haft... 

....i gymnasiet:
Dåliga skämt, "dunken", fylla, vaggvisan, köksteori på bakfyllan, brända popcorn och Lejonkungen 3

....och på rhodos:
Bilstölden, "köttfärsteorin", taskig solbränna, blåbärsshots i mängder, scooterutflykt och en jävla massa röjj;)

Saknar min Zvans!!!





Haha... denna e till dig, kolla på den med ett par klasskompisar i skolan idag!!!
Vek mig dubbelt!



VI PÖTTE NER HONOM!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahhahhaa, helt underbaaaaaaaaaaaart!! Du har verkligen förgyllt min dag Ztumpen!! Nu får vi verkligen se till att fylla på dunken o ha en nostalgikväll, MÅSTE!! Hakuna Matata

2010-03-04 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0