Tentafest!



Efter tentan igår sprang jag och Svampbob till "La familja" och handlade valfri dryck;) Gjorde sen en redigt go kycklingwook med maaaassa curry och goda grejjor i.

Till den goda maten skulle vi kolla på en Ninjafilm som tydligt är inspelad är i Lidköping OCH som har legat på videotoppen i USA... haha.. hur fan det nu gick till.

Maten va od...vinet med men både jag å Sophie tyckte la filmen va sådär.... den va jobbig att föja så vi börja sedvanlit med våra "drinking games" och varje gång man såg en ninja i filmen skulle man helt enkelt skrika NINJA högt och ta en klunk av det goda vinet...

Blidde aningen full efter alla figthing scener i slutet och la mig till rätta på Sophies mage och började lyssna på alla underliga ljud som försegick i den...haha det va skoj... "men börjar den morra, då måste du backa!!"



Snott från Sophies Facebook status:

Therese, just nu i min soffa säger: Jag tror jag är lite onykter..
Jag: Therese.... Två glas.... Seriöst?!!
Therese: .....Fuck the shut up, what's your point - bitch.
Jag konstaterar: Hon är full. Börjat kalla folk för bitch och säger "fuck the shut up" istället för "shut the fuck up".




Geniet Svampob spekulerar:

-Titta! Han hade Hitlerfärgen! -Va, vart då? - Ja! Ser du inte, svart, med vitt runt om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0