Make-up-sex

Hade ett snack med Sophie idag, prata om förhållanden och relationer i största allmänhet.

Snubbla in på det där med make-up-sex och jag mena på att jag älskar den passionen man får efter ett gräl då man verkligen bara släpper ut alla känslor och helt enkelt blir sams igen;)

Men Sophie höll inte alls med mig hon har aldrig ens haft det berätta hon.
Nyfiken som man e så fråga jag varför, och fick den roliga förklaringen....


"Men Therese det funkar ju inte.
Det är ju precis som att säga FY till en hund och sen ge han en godis...
Då ger man ju dem blandade signaler!! 
Har min pojkvänn betett sig dumt mot mig då blir det fan inget godis!!!!"


Vad tycker ni?

Godis eller ingen godis?

Kommentarer
Postat av: Sophie Lillbitch Karlsson

Haha!!



"Kan ju fan inte släppa till när han varit dum mot mig. Då lär han sig ju inte att det han gjort är fel!!"

2010-03-03 @ 12:40:19
Postat av: Johanna

Som om killar någonsin lär sig? Kan man lära en gammal hund att sitta? Lika bra att passa på att få lite hett sex när känslorna ändå svallar ;)

2010-03-03 @ 14:12:45
Postat av: Roffe

Har hört att make-up sex skall vara det bästa sexet...och ja det stämmer;)

2010-03-03 @ 19:03:24
Postat av: Sophie Lillbitch Karlsson

Alltid funkat för mig ;) Men kan väl ha varit för något annat än just sexet som lärt honom, kanske Viljan att lära sig nåt om varandra ;)

2010-03-06 @ 10:39:12
Postat av: Sophie Lillbitch Karlsson

Idag har du lärt dig innebörden med det, efter vårat lilla telefonsamtal och det enda du fick ur dig var "men han ska ju fan inte få nåt godis!!!!"

Get my point? :)

2010-03-07 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0