Jag är alltid sen..

Vet inte om min inre klocka är helt ur funktion eller vad som är mitt problem ibland.

Folk som har ADHD sägs ju ha "dålig tidsuppfattning", vill gärna skylla på det många gånger. Brukar alltid skämta om att jag tror 10min är en timme... Vilket stämmer många gånger typ..

Det som gör mig irreterad på mig själv är ju att jag är ju inte dum (även om många kanske inte håller med haha) Jag kan ju klockan ellerhur!? Jag kommer sällan sent till skolan, och så... iof i gymnasiet när jag Jenny å Cicci bodde ihop slutade det alltid med att jag sprang efter dem "VÄNTA PÅ MIG!!!" påväg till skolan. Så kanske har jag blivit bättre med åren..

Många gånger säger jag en tid jag ska va inne och möta upp nån (Cicci) i stan, men dyker inte upp fören 2timmar senare. Jag fattar faktiskt inte själv vad jag gör under den tiden? fastnar vid datorn? sminket? duschen? ingen aning faktiskt. Extremfallet va ju en nyår då jag kom 5timmar försent... hah yss.. inge bra.

Ska väl tillägga att Cicci numer alltid brukar plussa på nån timme eller två för mig för att jag ska komma i tid, det funkar för mig haha... Hur jag och Cicci kan vara vänner vettefan då hon absolut HATAR att vänta på folk, tror hon aldrig har slösat så stor del av sitt liv och tid på nått så meningslöst som att vänta på mig haha...

Nu har dom häruppe även börjat inse denna dåliga kvalitet i mig...

Nån som har ett bra tips för hur man ser till att komma i tid?!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag fullkomligt avskyr folk som kommer för sent! Hallon va likadan, fick säga till henne att komma en timma tidigare än utsatt. Då KANSKE hon kom i tid.

2010-03-08 @ 22:15:15
URL: http://mymaking.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Ställ om klockan så att den går två timmar före, så kommer du alltid i tid ;)

2010-03-09 @ 07:25:04
Postat av: Cicci

Näe, det finns inte mycket jag har kastat bort mitt liv på än att vänta på dig! som jaaa, typ när du kom 5 timmar sent till en middag hemma hos mina päron, då min mamma inte kände dig så som hon gör nu, hon vart lite irriterad kan jag säga dig ;).

2010-03-10 @ 13:20:36
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0