Måndag...lovely!

Ny vecka nya tag!

Har inte kommit för mig att skriva under helgen, kan bero på att jag haft sjukt mkt annat för mig.

Men för att i korta drag dra det jag gjort så har jag vart på Ormberget och joggat, vart på personalfest, i pite en snabbis och festat till det, hyrt film och umgåtts med min kära Bengan som firat sin semester sen i onsdags;)

Igår fick jag även ett ryck och lagade min egna musli! Duktig jag e va;)

Hitta annars en sida för beställning av musli för den som inte har tid/ork att göra det själv.

=>KLICKA HÄR<=

Ps. Har slarvat bort sladden till datorn... så lär väl inte kunna lägga upp bilder på ett tag.





Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som att du har det bra =)

2010-06-07 @ 20:43:41
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0