Har jag blivit osocial eller bara normal?

Idag när jag gick på bussen så satt där kanske redan en typ 5 personer. Jag tar ett säte i godan ro och försöker vakna. På nästa hållplats går det på en kvinna. Fast hela bussen va i princip tom så va hon tvungen att sätta sig bredvid mig, och då hade jag ändå min datorväska på sätet... svensson markören ni vet;)

Ja jag va ju artig och lät henne sätta sig brevid, vilket va trångt som fan. Självklart ska hon börja rota i sin väska å armbåga mig i magen å ansiktet, och där sitter man tyst å försöker stå ut med situationen och räkna ner hållplatserna innan man ska av. Satt typ med grisnäsa mot rutan hela vägen. Sen lägger hon typ handen vid sidan av sin kropp så det kändes typ som om hon satt och smekte mig på utsidan låret, kanske stötte hon på mig.. vad vet jag?


Önskar att jag hade lite mer civilkurage
å bara kunde putta ner henne från sätet å skrika:

ÄR RESTEN AV BUSSEN FÖR LITEN FÖR DIG ELLER?
....JAG HAR PRECIS VAKNAT,
JAG VILL BARA HA EN LUGN JÄVLA STUND FÖR MIG SJÄLV INNAN JOBBET

...DÖÖÖ MÄNNISKA, DÖÖÖÖÖ!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0