För trött för stranden...

Har vart fint väder hela dagen, så jobbigt att sitta inne på kontoret då. Tur att jag bara hade halvdag och ett kundbesök på eftermiddagen på Stormyrberget. Så skönt att sitta i solen och dricka saft och äta rabarberkaka.

Va meningen att jag skulle möta upp Therese och Emma som satt på stranden nu på eftermiddagen men palla verkligen inte, efter all träning så e jag helt slut på eftermiddagen. Hoppas att orken kommer tillbaka snart igen, den gör ju det när man tränat ett tag.

I helgen ska jag till standen om det är fint väder,
har bara vart där en enda gång i år.
...Detta blir nog mitt blekaste år någonsin!!!




Jag å Bengan tidigare i somras;)

De va en fin dag de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0