Finns inget som inte gör ont!

Det enda som hjälper mot träningsverk är att träna mera
*Citerar med min mest ironiska röst nånsin*

Vem va den dumme jäveln som sa detta?!


Har världens träningsverk! Det gör så ont att jag avlider. Kan knappt lyfta armarna! Men får väl skylla mig själv som legat på latsidan i 2månader. Skulle ju skaffa mig ett gymkort det första jag gjorde när jag kom hit, men nej, mkt roligare att äta skräpmat (Dock inte pizza, på den punkten e jag bestämd) och dricka diverse alcoholhaltiga drycker.

Tänk om det vore tvärt om att
 ju mer man åt destu smalare blir man
... då hade jag iof sett anorektisk ut.

Men inne på 3dan på gymmet nu, bara att hålla igång kroppen så blir man vacker.


Funderar även på att fixa mitt hår det ser riktigt jävligt ut. Har nästan min "hårprotes" för gämnan numer. Efter blonderingarna förra året tappa jag ju typ allt nackhår och nu har det växt till sig så hela hårbotten i nacken e ju typ ett enda stort fluff. I måndags sprang jag till 5salonger och bad om en konsultation och alla sa typ samma... PAGE!!!

Ni som känner mig väl vet va jag tycker om detta!

"Heldre skallig och smal, än tjock å page!!!"


-Tänk dig henne fet så fattar ni va ja menar-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0