Vem ska man vara?

Det händer ju ett antal gåner i livet att man ges olika val om exakt allt.
Speciellt om hur man väljer att hantera jobbiga situationer.

Känner att jag står lite i en skärseld just nu.

En del av mig vill bara supa mig dyngrak och bli Terrorese gånger en miljon för all framtid. Festa träffa folk och inte bry mig ett skit om nån bara om att ha kul. Ringa upp folk och säga allt det som skriker innom mig... skaffa ett ragg å mysa lite....

En annan del av mig har iof redan valt att gå ut på en lång promenad idag, stanna hemma...kanske ta en till tur, gå till simhallen och hantera allt som gör ont.... kanske repetera det som sagts i skolan å sy om lite kläder.


Antar att jag redaan gjort ett val ....att hantera saker annorlunda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0