Som hittat....

Vet att jag inte sammanfattat året eller skrivit nått om nyår än... men det kommer....

Måste bara lägga upp videon till låten som kommer våldta mina öron de närmaste veckorna.... låter det inte lite håkan?! ...Göteborgare om inte annat... sånt måste uppmuntras;)




Jag ler mot dig, för det finns ingenting som passar mig. Och jag ser himmel och moln och vänner som går bredvid mig. oh, jag ler mot dom för allt här i världen verkar redan gjort. För allt är gitarrer och bas, trummor och hat som river. Och är vi en som står emot och visar upp en idiot, där är en som tar tillbaks det där som skulle lösas.

Så säg mig vad vi väntar på, säg mig vad du tänker och allt vi lämnat kvar här är allt förlorat, jag är dig tills jag ändrar mig, är dig tills jag vänder mig, allt vi lämnat kvar är allt förlorat förr.

Och jag somnar i en grav. Och vaknar i ett hav. Jag faller som ett regn på sommarens första dagar. Och hur livet är i storm och känslorna ni har. Är det desamma för er som för oss alla här i Götet? För här är livet ganska bra, ja här är benzo varje dag och kanske lurar jag mig själv och kanske minns jag nånting för längesen.

Så säg mig vad vi väntar på, säg mig vad du tänker och allt vi lämnat kvar här är allt förlorat, jag är dig tills jag ändrar mig, är dig tills jag vänder mig, allt vi lämnat kvar är allt förlorat förr. Där är leder som vi gått och där är jord som har kommit bort. Och någon dag är jag tillbaks och allting blir som allting borde vara så säg mig…”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0