kalas å kalas..

I söndags belutade jag ju att ta det lugnt å grejjer...
Tänkte först inte gå alls till Fridas fest, men kände att sitta hemma ensam å fundera över livet inte e det bästa för mig just nu. Så jag gick till ICA och köpte mig en loka päron och begick mot festen. Allas ögon spärrades upp...Terror å loka?! tänkte dem nog.... Visste att det inte är nån jävla hit att dricka när man inte mår helt 100.

Men av nån anledning så gick jag där ifrån full ändå.

Så tack alla som stötta denna nyktra kväll för mig;)

Vill tacka

Klas för ölen
Alina å Robin för rödvinet, och påfyllningen
Fridas vän för ölen
Tyra för vita vinet
och självklart Anders Ove och Göran

Dagen efter va som den brukar efter en fylla... ångerst ångerst... å så må dåligt ändå. Typiskt tänkte ja! Fick ändå tatt tag i mig själv å tvingade mig ut och gå i en timme, sen blev man upphämtad av Svampbob och AngeliC som inte va allt för pigga. Men håller man igång till 07.00 på morgonen får man allt skylla sig själv. Hade för övrigt jättetrevligt på kalaset hemma hos Sophies pappa. Massa mys å god mat, kunde inte bli bättre.


Já så va första veckan av Therese nya sunda liv avslutad! Jag har gått en timma varje morgon utan i onsdags, men så har jag även gått dubbelt på kvällen vissa dar. Åt iof onyttigt igår å har druckit två gånger... men men vi säger att det är pluss minus noll här:) Denna veckan blir det simhallen iaf en gång.


Hejja på mig nu, behöver uppmuntrande ord!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul o höra att du har börjat träna gumman, de gör dig gott =) Hör av dig när är hemma så får du följa med till Sportlife o träna nån dag!

2010-01-23 @ 10:25:05
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0