Från helvete till himmel....

Trodde jag misst en person i mitt liv... faaan har varit så jävla ledsen och upprörd att jag inte vetat vart jag ska göra av mig själv. Fick precis ett livstecken ifrån personen som tur va och fast jag sitter å lipar fortfarande så är det bara glädjetårar nu.

Ni vet hur hemsk kännslan när man drömmer att någon dör...fy fan har gått omkring med den i flera dar. Man går genom precis  allt i huvudet, sista orden, samtal, sms känslan av ovetenskap äter upp en innombords...

Men nu lever personen i fråga och det är allt jag behöver veta... och om jag ska behöva påminna han resten utav mitt liv om hur jävla mycket han betyder för mig ...let so be it!

Ska bli så skönt att få höra hans röst igen... först då kommer allt detta hemska försvinna helt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0