Någon storlek mindre!

Fick på mig ett par byxor jag inte kunnat ha på ett tag....dom va faktiskt till och med lite för stora!!! ...va bara  tvungen att ha på mig dom :P  Töntigt att gå runt i för stora byxor, men åhhh va det känns bra! Its going down down down down down....


Ska ner till Göteborg imorgon igen, denna gången stannar jag tills på måndag. Kommer köra massor i min nya fina bil.

Tack för namnförslaget till bilen Angelica!!! ...ska fundera på saken:P

Nu blir det nog gymmet och lite simmning i vanlig ordning... har fått tag på ett två veckors fri träning på sportlife, ska utnyttja det nu när jag är i Göteborg tror jag..  Jenny ska du med då?! eller har du kvar ditt kort?!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tränar på Sportlife! =)

2010-02-16 @ 21:26:46
URL: http://mymaking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0