God morgon...

När jag vakna för en stund sen tog det seriöst typ 5min innan jag ens fatta vart jag va någonstans....Som tur va så va det hos Jenny ...som planerat..

Jag visste ju inte ens om jag skulle ner till Götet först men det va ett sånt jävla tag sen nu med förfest hos Angelica och utgång.

Spela ett skitkul spel hos Angelica och jag ville seriöst både en och två gånger rösta ut Jenny från vårt lag!!!

"Men Therese det e ju bara ett spel"

Känner du mig?! Gillar jag att förlora?! Svar: Nej!


Blev sticky fingers, va aningen seg i början, men jag kom igång mot slutet.. as always:P
 

..och åter igen va jag tvungen att fråga mig själv "När fan blev JAG gammal?!"


Idag blir det nya äventyr... tell you about it later:P

Nu ska jag spy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0