banga öl å vin:S

Då har man vat å härjat i saluhallen igen;)
Bra dom där guldkantshäftena...fick ju 2veckors fri träning på sportlife, så drog dit efter "jobbet".

Dom andra ville dricka öl men jag tacka nej...notera detta folk!

Sportlife
vid domkyrkan va grymt bra, jättetrevligt folk och as skojjiga maskiner... blev dock att jag fastna i 50min på crosstrainern.. haha dom vis vänner... tänk va det motiverar en.

Sen va det hem å äta god mat, dom passar ju på att äta och dricka gott nu när mammas kompis e här:P Tur att man tränat så man kunde sätta i sig med gott samvete.

Såg precis på Flickan som lekte med elden den va grymt bra den med...fattar inte varför jag skulle va så efter i denna Stig Larsen hysterin...börjar förstå den nu.

Jenny ville att jag skulle in å dricka vin med henne, tänkte åka först men fan har så jävla mkt att göra så va tvungen å va lite vuxen å säga nej:(

Imon ska jag på gymmet igen med Angelica...sen Saluhallen å sen hem till Zacka å Therese en snabbis å morsa... måste hinna med min hemtenta oxå å LIA ansökningarna...suck va mkt det finns att göra...

Just nu e jag bara trött som ett as...yss


Vill ge en extra liten smisk till min Svampbob med
... and you know why you naughty biatch!!!!
hahaha;)


Kommentarer
Postat av: Sophie Svampbob Lillbitch Karlsson

hahaha tack gumman ;) underbart!!

2010-02-22 @ 00:21:55
Postat av: Sophie Svampbob Lillbitch Karlsson

hahaha tack gumman ;) underbart!!

2010-02-22 @ 00:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0